نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شرط یوونتوس برای انتقال کانسلو به منچستر سیتی

شرط یوونتوس برای انتقال کانسلو به منچستر سیتی

 

با نزدیک شدن به هفته‌های انتهایی فصل نقل و انتقالات تابستانی، دور جدید مذاکرات یوونتوس بر سر انتقال ژائو کانسلو وینگر تدافعی این تیم به باشگاه منچستر سیتی انگلستان در روزهای آتی از سر گرفته خواهد شد تا یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان یووه در بازار خروجی‌های این تیم، رهسپار مقصد جدیدش شود.

 

Corrire di Torino در خبری با اشاره به عدم موفقت سیتی در فروش دنیلو مدافع برزیلی این باشگاه از تصمیم برای ورود به پروژه خرید مدافع پرتغالی یووه علی‌رغم تصمیم پیشین‌اش دارد. این تصمیم پس از درخواست پپ گواردیولا به مدیران آبی‌های منچستر برای افزودن هر چه سریعتر کانسلو به تمرینات تیم و هماهنگ شدن با سایر بازیکنان در فرصت باقیمانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر انگلستان گرفته شده است.
به گفته Corriere dello Sport اما یوونتوس پیشنهاد معاوضه دنیلو با کانسلو را که پیش‌تر از سوی سینیزن‌ها به این باشگاه داده شده را نپذیرفته و خواستار 55 میلیون یورو برای مدافع پرتغالی‌اش شده است؛ مبلغی که متشکل از 45 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون دیگر بابت پاداش‌ها و مزایای ویژه به کانسلو است.

 

با توجه به قرار داشتن ژائو کانسلو در لیست فروش یوونتوس به احتمال فراوان مذاکرات برای انتقال این بازیکن به منچستر سیتی در روزها و هفته آتی به سرانجام خواهد رسید و شماره 20 بیانکونری پس از توافق طرفین بر سر مبلغ مورد نظرشان، به باشگاه جدیدش نقل مکان خواهد کرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: